web analytics
Blog

Clienti Neseriosi .ro

Parere personala despre MIZERIA Clienti Neseriosi.ro: https://www.cristianiosub.com/clienti-neseriosi-2/ Comunicat de presa:Daca aveti clienti neseriosi care nu ridica coletul fara un motiv intemeiat, va recomandam sa-i adaugati in Baza Nationala a Clientilor Neseriosi: www.ClientiNeseriosi.roCu totii ne-am lovit de clienti neseriosi mai des sau mai rar, persoane care plaseaza comanda online, confirma la telefon ca vor produsul, dar in final nu ridica coletul Ramburs. Acesta se intoarce si trebuie achitat transportul Tur Retur, de ce sa ai cheltuieli in plus?Se poate verifica usor, automat sau manual in Baza Nationala cu Clienti Neseriosi de fiecare data cand se primeste o comanda online, iar daca clientul nu a ridicat coletele ramburs de la alte magazine online se poate solicita plata cu cardul.Baza Nationala cu Clienti Neseriosi este dedicata firmelor care vor sa colaboreze la nivel National pentru a tine o lista cu clientii neseriosi, fie persoane fizice care nu ridica coletele sau nu platesc la timp, fie persoane juridice care emit cecuri fara acoperire. Cand toate firmele publica clientii neseriosi in Baza Nationala de date, acestia vor fi gasiti de oricine cu o simpla verificare de Nume, Telefon sau adresaClientiNeseriosi.ro va pune la dispozitie un API care poate fi implementat in Shopping Cart-uri, pentru a verifica automat daca comenzile Dvs sunt facute de persoane care sunt prezente in Baza Nationala cu reclamatii de neseriozitate. Daca primiti alerta de client neserios puteti impune acelui client plata cu cardul in detrimentul celei ramburs pentru o protectie sporita.Baza Nationala Clienti Neseriosi are doua planuri tarifare, un plan gratuit pentru Magazinele care au un numar mic de clienti neseriosi, si un plan tarifar Pro care costa 55 Lei pe luna sau 250 Lei pe an. Baza Nationala Clienti Neseriosi ofera o reducere de 30% membrilor MobilPay! Costul serviciului este cat costul a doua retururi de la doi clienti neseriosi.
Considerente Legale: Bazele Nationale de date sunt perfect legale, fiind aparate de Art 30. din Constitutia Romaniei privind dreptul la libera exprimare, cu alte cuvinte orice are dreptul sa se exprime in scris sau verbal, pe Internet sau prin alte mijloace, despre orice teapa sau neplacere pe care a avut-o, aratand cine, cum, unde si ce a facutDe asemenea se respecta pe deplin Legea nr 677/2001 privind Protectia Datelor cu Caracter Personal, deoarece aceasta lege prevede posibilitatea ca datele cu caracter personal sa fie puse la dispozitia Tertilor, in anumite conditii, conditii care sunt pe deplin respectate de Baza Nationala a Clientilor Neseriosi
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  1. Site ilegal, s-a discutat indelung problema. In primul rand nu ai voie sa faci public numele celor care le ai colectat datele. Asta in ideea ca ar fi inscrisi la dataprotection.ro, daca nu sunt, vor avea probleme la prima plangere.

    • Intrebare: sunt inscrisi fancourier.ro la dataprotection.ro?

      Nu vad nici o notificare pe site-ul fancourier.ro , desii pe siteurile magazinelor online vad peste tot notificari

      Sunt anumite firme care publica numele clientilor, in urma unor premii sau castiguri la campanii promotionale

      Au dreptul asta, deoarece clientii isi dau consimtamantul conform legii, prin respectarea termenilor si conditiilor respectivelor campanii ca in cazul in care castiga sunt de acord sa le fie facute datele personale, ex nume, publice, nu?

      Atunci, daca clientii isi dau acordul prin tos, ca in anumite conditii sau situatii, sa le fie facute publice datele personale, de ce ar fi aici diferit?

    • Este ILEGAL?
      Serios????
      Dar atunci cand primesti o comanda, o ambalezi,o pui la posta , anunti ca este pe drum,totul pare in regula dar odata ajunsa la destinatie nu o ridica nimeni si vine retur si esti nevoit sa platesti taxe tur retur si magazinaj care pleaca de la 25 lei in sus cum este? Legal, nu? Deci sa-i lasam pe “clienti” sa-si bata joc de noi si sa nu cumva sa le publicam numele ca-i secret caci ei trebuie sa continuie sa-si bata joc de cat mai multe persoane. Asta sa nu mai spunem ca dai mesaje, suni, etc si nu mai raspunde nimeni deci “clientul” pare ca nu exista deci nici nu ai cui sa-i incalci “drepturile”.
      Cand mai primesc in colet odata la 10 ani cate un cartof in loc de smart phone urla in presa ca din gura de sarpe, reclama la ANPC, Politie , etc aia nu-i defaimare? Poate si-au pus singuri cartoful in pachet dupa ce au luat Smart phonul….

    • Andreea Szuzs 7 martie 2014 at 23:26

      Gresit.

      Ai voie sa faci public numele de la cei care ai colectat datele, CU ACORDUL lor.

      Daca s-a discutat mult pe aceasta tema cum spui, inteleg ca s-a discutat mult si prost, asa cum se face in Romania, adica toti discuta si trag concluzii gresite apoi nu fac nimic.

      Conform Legii nr. 677/2001 cu privire la Protectia Datelor cu Caracter Personal Art. 5. (1) spune ca datele cu caracter personal pot fi puse la dispozitia tertilor, cu consimtamantul persoanelor vizate.

      Cu alte cuvinte, daca persoanele vizate, adica clientii, isi dau consimtamantul sa le fie facute publice datele, este totul legal!

      O sa zici, clientii nu sunt de acord sa le fie publicate datele. GRESIT.

      Cand cumpara de la un Magazin, clientii se obliga prin lege sa respecte Termenii si Conditiile acestuia. Termeni si conditii cu privire la termenul de livrare, garantie, returnare, etc, precum si stocarea si prelucarea datelor personale, si publicarea acestor date catre terti.

      Ah, ca nu citeste fiecare client ToS-ul unui magazin, e treaba lui, dar nu poate spune n-am stiut asa ca nu sunt raspunzator. Necunoasterea legii si necitirea contractelor sau a termenilor si conditiilor nu te scapa de raspundere…

      Deci, pe scurt, atat timp cat ToS-ul zice ca datele personale vor fi facute publice in cazul in care nu ridici coletul, si tu cumperi si nu ridici, ei, surpriza! Legea e respectata si dai in judecata degeaba. Ca cheltuiesti bani degeaba

      Exista de mult timp PrevenTel, si Biroul de Credit, si sunt perfect legale. Functioneaza pe aceleasi principii, in termeni si conditii exista o clauza pe care tu, ca si client, o accepti si iti dai consimtamantul pentru publicarea datelor.

      Dar deh, romanul se crede bun la toate, vorbeste mult, degeaba si prost, nu ca nu e domne legal, cum sa faci domne una ca asta, cum sa publici datele clientului ca “e confidential”, nu e voie domne…

      Eu stiu ca multi romani se stiu hoti si tepari, si atunci fraternizeaza, cum domne, nu e voie domne sa publici datele teparilor, ca e confidential, ca dau in judecata domne, si iau bani….

      Dar uite ca e legal, posibil, si foarte util. Eu personal folosesc in continuare ClientiNeseriosi.ro si am vazut ca multe alte magazine il folosesc, cel putin din lista ultimilor 50 neseriosi adaugati care e publicata pe site, asa ca.. e totul bine

      • Buna Andreea, esti draguta sa imi arati pe Mercador unde este specificat? Sau pe toate siteurile acelea cu 3 clienti lunar? Eu m-am uitat si google cache indexeaza bine. Nu este scris nicaieri ca ar putea sa exporte datele. Mai mult, daca esti draguta, poti sa imi spui ce magazin online detii? Vad ca esti suparata foc pe cei care nu ridica produsul in conditiile in care magazinul online isi asuma riscul acesta prin plata ramburs. Ore nu ar fi mai ieftin sa livreze dupa confirmarea unui OP? O data cu numele magazinului, poate vrei sa imi spui si ce numar de autorizare ai dataprotection ca sa procesezi datele personale ale clientilor ! Stii ca la un eventual control pleaca amenda de la 15.000 ron , nu?

  2. Exista un control al datelor introduse, adica o verificare in prealabil a asa-zisilor clientilor neseriosi?
    Sau oricine poate introduce date in acel sistem?

    • Te simti cu musca pe caciula “clientule”? Da exista. Orice administrator de magazin virtual STIE EXACT de unde a plecat comanda, IP -ul de unde s-a accesat magazinul , STIE TOT.

  3. Ma gandeam de foarte mult la necesitatea unui asemenea site. Am luat multe tepe datorita clientilor care nu si-au ridicat coletele de la posta. Sper sa fie reglementata treaba si sa me putem folosi de informatiile puse la dispozitie.

    • Trebuie modificata legea astfel incat clientii, in cazul in care nu-si ridica comenzile sa poata sa fie obligati sa plateasca cheltuielile de transport. Daca nu le place obiectul primit ,ei au posibilitatea returnarii in 10 zile fara sa invoce nici un motiv. De ce nu ridica comenzile? Pentru ca trebuie sa plateasca taxa de retur daca le trimit inapoi . Mai bine ramane pacalit magazinul, nu?

  4. […] a tinut mobilpay sa ma anunte printr-un comunicat faptul ca a fost lansat siteul ClientiNeseriosi.ro. Toate bune si frumoase dar nu s-a inteles esenta. Este firesc sa apreciezi o initiativa de acest […]

  5. sa spunem ca fac un test la un astfel de magazin si comand dar returnez datorita faptului ca nu imi place coletul, poate lovit sau poate refuz pentru ca a trebuit sa plec din localitate, treabuia sa incasez salariu si nu a intrat etc, eu fiind de buna credinta, iar magazinul ma trece in aceasta lista, mai ales ca avand doiar 3 comenzi lunar, refuzul meu reprezinta un procent de retur de 30%
    Daca apar pe o astfel de lista ma apuc frumos si ii deschid proces si ii cer daune de 1 milion de euro, nu voi primi un milion dar cateva mii tot voi primi si proprietarii se vor alege si cu un morcov dorsal consistent

    • Serios? Comanzi, nu ridici comanda, dupa care deschizi proces ca esti pe lista de panarame? Ceri un milion de euro? Pai tu esti cel care ai creat problema. Nu ai bani , nu comanzi. Nu esti in oras atunci exista delegatie , delegi pe cineva. Ai facut glume vezi sa nu te dea in judecata magazinul pagubit!

    • Andreea Szuzs 7 martie 2014 at 23:40

      Daca returnezi coletul este totul legal si nu te poate baga nimeni acolo…

      Dar una este sa primesti coletul, sa achiti contravaloarea, si apoi sa-l returnezi, si alta este sa nu-l ridici deloc.

      De ce? Pentru ca daca-l primesti, dovedesti clar ca ai fost interesata de respectivul produs, altfel nu il comandai si nu il plateai. Returnarea lui este clar o dovada ca nu esti multumita de el, ca ceva este in neregula.. si ai dreptul legal sa il returnezi. Nu poti fi adaugata pe intr-o baza de neseriosi

      Dar daca comanzi, si vine curierul de 5 ori si nu primesti coletul? Nu e nimic ilegal, nu-l primesti si gata, dar este dovada de neseriozitate! Nu e contraventie, nu e infractiune, dar e neseriozitate!

      Asa ca, esti trecuta in Baza de neseriosi… nu e mare acuzatie, nu esti acuzata de crima, nu esti catalogata drept cine stie ce chestie grozava!

      Esti acuzata de neseriozitate, adica, ai facut o comanda, si nu ai ridicat, simplu, ai facut comanda in gluma sau esti neserioasa, nu e mare grozavie

      De ce l-ai mai comandat daca nu-l primesti? Ridica coletul, plateste-l, vezi produsul, si da, daca nu esti multumita il trimiti inapoi…

      Daca refuzi coletul pe motiv ca e lovit, nu te poate nimeni trece in lista respectiva… Daca incearca cineva sa te treaca abuziv, esti stearsa in secunda doi…

      Si cu datul in judecata stai linistita ca pierzi daca o faci.. nu ai cum sa dai in judecata nici site-ul pe care esti adaugata, daca cineva te adauga cu cine stie ce comentariu pe facebook, sau blogger, ce faci, dai in judecata facebook?
      Si nici firma care te-a adaugat nu o poti da in judecata pentru ca tu ti-ai dat consimtamantul sa fi adaugata cand ai cumparat de acolo, pentru ca ai cumparat conform unor Termeni si Conditii pe care ai ales sa-i accepti prin plasarea comenzii…

      Asta cu judecata e chiar culmea, adica sunt atatea scandaluri in presa, pe Internet si la TV despre oameni de afaceri, sau politicieni, care sunt jigniti, acuzati, si caricaturizati, etc, si ei nu pot da in judecata deoarece este libertate si art 30 din constitutie garanteaza libertatea exprimarii, si vii tu si zici ca dai in judecata pe X ca a zis de tine pe Internet ca esti neserioasa ca ai comandat nu stiu ce, si a venit curierul de 20 ori si nu ai ridicat comanda..

      Pai daca ai facut comanda in gluma si nu ai ridicat-o, cum vrei sa fi catalogata? nu neserioasa?

      • Deci nu ar fi o problema pt tine sa iti public acum adresa de email si IPul (cel real din apache nu ce ai pus acum sub proxy)?

    • tocmai de aceea am prezentat si parerea mea personala https://www.cristianiosub.com/2014/03/clienti-neseriosi-2/

  6. Sunt de acord cu multi altii, care spun ca este ilegal sa faci publice datele cu caracter personal. Avand in vedere ca orice magazin online, in momentul in care preia niste date personale, se face raspunzatoare de mentinerea lor intr-un mediu care nu este accesat de toata lumea. Pentru asa ceva pot fi dati in judecata..

    • Ce tot faceti caz de publicarea numelui “clientilor” glumeti? V-ati adunat toti pe site-ul asta. DA eu am sa va public pe lista aia si poti sa ma dai in judecata. Am sunat, am trimis e-mail.. etc… NU ai raspuns… Poate nici nu existi si atunci cum poate sa pretinda cinevacare nu exista ca i s-au incalcat “drepturile”?

    • Andreea Szuzs 7 martie 2014 at 23:44

      Ai citit legea 677/2001 ? scrie acolo clar ca poti pune datele respective la dispozitia tertilor cu acordul persoanelor vizate…

      Daca clientii isi dau acordul prin ToS sa le fie publicate datele daca nu ridica coletul este treaba lor.

      Daca nu esti de acord cu ToS-ul ai dreptul sa nu cumperi, nu te obliga nimeni.. sunt si alte magazine online… si probabil daca nu esti de acord cu ToS-ul din cauza Clauzei de publicare a datelor in cazul neridicarii coletului, inseamna ca nu intentionezi sa-l primesti, nu-i asa?

      Scuze ca sunt asa de Pro pentru un astfel de proiect, dar m-am saturat de teparii din online… am avut zeci de comenzi neridicate.. asa ca un astfel de proiect este binevenit, si vreau sa-l sustin in fata tuturor celor care il catalogeaza ilegal, uitand ca exista deja de mult alte Baze de date similare, ex. Preventel sau Biroul de Credit…

      Alea nu-s ilegale? ca e vorba tot de datele clientilor facute publice catre alte firme…

  7. parca e biroul de credit :))

  8. […] țineți minte articolul legat de ClientiNeseriosi.ro ? Comunicat de presa aici și părerea personala aici. Când am spus ca voi fi primul care reclama ilegalitatea nu am glumit. […]

  9. […] țineți minte articolul legat de ClientiNeseriosi.ro ? Comunicat de presa aici și părerea personala aici. Când am spus ca voi fi primul care reclama ilegalitatea nu am glumit. […]

  10. @mirella, esti o fata simpatica. Lasa-ne nr tau de telefon si oraș/cartierul unde stai sa le punem pe internet. Ar fi o varianta buna daca ne-ai lăsa telefonul fix sau un nr de telefon care nu e public.
    Apoi vei revizui comentariul si vei descoperi ca nu iti poți face singura dreptate. Cristi spunea intr-un articol de gândire basista. Ceea ce spui tu seamănă a Becali. Daca ti se fura masina, de ce sa te duci la poliție cand e mai simplu sa iti faci singura legea

    • Andule stii la ce m-am gandit? Asta cu justitie este un kkt.Eu trimit pachetele iar daca mi se intorc ramburs atunci eu am adresa “clientului” si ma deplasez cu o bata si-o sa-i car atatea bate pana imi acoper paguba. Asa este muuult mai bine! Si am sa-i sparg capul ala de cretin si am sa-i strivesc degetele alea care au facut comenzi!

    • Sunt deja pe net. Cauta-le sa le “pui” pe net. De ce nu va convine ca se publica lista cu cei care fac glume comandand aiurea pe internet? Clientii au de partea lor ANPC dar comerciantii ce au?
      Este normal sa ne informam despre “clientii” neseriosi. Care-i problema? Nu iti place ca apari pe internet cu numele de TEPAR? Oricum site-ul ala nu publica integral nr de tel, adresa sau e-mail asa ca nu vad unde-i problema. Acum ca tot te-am bagat in seama esti de acord sa te angajezi la plata cheltuielilor de expeditie in cazul in care nu mai ai chef sa ridici comanda, esti “plecat” din oras, nu ti-au “dat” salariul , etc? ESTI? Dar esti de acord sa platesti in avans cheltuielile de expediere? Asa poate-ti trece cheful de glume.
      Cine vorbeste de legalitate. Hotul striga HOTUL!

  11. clientii care ridica comenzile nu sunt trecuti acolo…

    asa ca orice persoana serioasa poate sta linistita ca datele personale nu sunt publicate acolo…

    iar persoanele publicate sunt publicate cu scop de rating, si nu se fac abuzuri pentru ca retururile sunt verificabile usor pe baza de AWB ca toate firmele de curierat ofera online posibilitatea de track and trace, asaca nu poate venii nea gogu sa adauge mincinos pe cineva care nu a facut nimic

    exista chitante, exista awb, si exista legea 677 care da voie sa pui datele personale la dispozitia tertilor in anumite circumstante, de exemplu pui datele personale la dispozitia firmei de curierat nu? cand trimiti coletul… e tot un tert, si clientul nusi da consimtamantul, nu bifeaza nimic, nu?

    legea prevede punerea datelor la dispotitia tertilor pentru a se putea oferii bunurile sau serviciile, asta include firme de curierat, birou de scoring, etc ( fara birou de scoring teparii pot face rost de 140 cartele de telefon cu numar dar fara credit/ nefolosite ) si pot cauza prejudicii semnificative plasand comenzi false…

  12. @carlo, articolul a fost scris pe vremea site-ului vechi. Au modificat radical de atunci

  13. Vad ca http://www.ClientiNeseriosi.ro o duce bine mersi, site-ul e imbunatatit pe zi ce trece si au un numar foarte mare de utilizatori, desi am citit pe mai multe bloguri despre oameni care au facut reclamatii…

    Asta inseamna ca site-ul e perfect Legal si ca reclamatiile respective au fost solutionate ca fiind nejustificare?

    In tarile din vest, inclusiv USA si UE exista o multime de siteuri de genul BCB ( bad customers blacklist ), inclusiv cu tepari si sarlatani, cheateri sentimentali, etc, care au date personale, si toate tarile din vest au si ele Legi privind protectia datelor cu caracter personal, chiar si legea din Romania a fost adoptata la directiva uniunii europene

    Asa ca pana la urma, daca vine nu stiu ce expert si explica ca vrabia nu poate zbura ca e mai grea decat aerul si are aripile prea mici si etc, daca o vedem cu totii ca zboara inseamna ca zboara, nu?

    Asa si cu astfel de siteuri, degeaba vin 100 de oameni care zic ca n-ar fi legal, ca nu stiu ce, si fac reclamatii peste reclamatii, daca siteurile o duc bine mersi atat in Romania cat si in USA si EU, inseamna ca sunt legale si ok, si ca restul e dezbatere ca la tv, nu?

    Sa fim sanatosi si le salut initiativa la ClientiNeseriosi.ro

    Pana la urma scopul lor e doar sa spuna la care clienti poti sa trimiti Ramburs si la care sa le soliciti plata cu Cardul inainte de a expedia coletul…. nu e obligat nimeni sa refuze pe nimeni

    • E normal, pentru ca lasi mesajul asta dupa multe luni in care s-a dezbatut tema. Au facut modificarile de rigoare pentru a intra IN LEGALITATE cu siteul.

  14. Fain ca au intrat in legalitate…

    Deci acum sunt legali? Era si cazul 🙂

  15. Vali Petrescu 15 iulie 2014 at 21:58

    Uite ca si-au luat totusi amenda…

    Felicitari Cristian pentru lupta ta si sustinerea teparilor

    Ma bucur sincer sa vad ca Romania ramane tara hotilor si a teparilor, ma bucur sincer ca noul cod penal reduce la jumatate pedepsele pentru inselatorie si tepe, ma bucur sincer ca dataprotection da amenzi celor care publica informatiile teparilor, si ma bucur sincer ca blogeri buni ca tine sustin teparii si lupta impotriva serviciilor care-i incurca

    Impreuna putem in continuare pradui tara asta cu totii, da tepe cat de multe si dese, ca doar fraieri sunt destui

    Stiu ca o sa spui ca nu sustii tepari, daca accepti comentariul meu, dar asa si trebuie sa spui nu? doar cu totii suntem lupi care pozam in oi, si criticam hotii in timp ce furam cat de mult

    Noroc si satanate

  16. Cosmin Stancu 6 august 2014 at 12:50

    au luat amenda degeaba, exista in continuare si sunt foarte populari..

    vad ca au introdus doar access/membership contra cost, pentru 190 Lei + TVA pe an, ca sa excluda “gurile-casca” care ar putea sa incerce sa-si faca cont cu date fictive si sa saboteze software-ul inscriind clienti neseriosi falsi..

    Cei care platesc si introduc clienti neseriosi sunt verificati, si clientii neseriosi adaugati pe nedrept nu sunt acceptati..

    Doar clientii care produc prejudicii neridicand coletele din vina lor, sau comandand servicii de web design fara sa plateasca cand e gata desii totul a fost facut bine, pot fi adaugati…

    Bravo Cristian, pana la urma sub presiunile tale si a altor bloggeri ClientiNeseriosi.ro a fost obligat sa evolueze in directia buna, datele afisate public contin XX, nu afiseaza public decat un numar mic de clienti cu scop de exemplu, iar restul sunt disponibili doar membrilor contra cost..

    Pana la urma e un serviciu foarte util si indisponibil in prevenirea comenzilor false si merita 190 Lei pe an ( 20 Lei pe luna, o nimica toata ), il recomand cu caldura tuturor celor care activeaza in comert online

  17. Site-ul http://www.ClientiNeseriosi.ro e super bun, nu pentru refuzarea clientilor problema ci pentru solicitarea platii in avans, adica inainte de prestarea serviciilor sau livrarea bunurilor, catre cei care au fost problematici in efectuarea platilor catre alte firme

    Dar 190 Ron + TVA pe an e cam mult pentru vanzatorii incepatori sau pentru cei care vand okazional… poate e ok pentru orice firma de rand, dar pentru cei care vand pe okazii .ro sau site-uri similare e un pic peste mana..

    Ar fi interesant daca ar avea si un tarif mai mic, gen 40-50 Lei pe an pentru persoanele fizice care vand pe okazii sau mercador.. cred ca asa ar avea mult mai multi clienti..

    Ce ziceti?

  18. Am vazut ca au introdus un Plan tarifar care costa doar 40 Lei pe An, si au si un plan de evaluare complet gratuit … asa ca e bine 🙂

  19. Am citit cele scrise pe aici si m-am uitat si pe site-ul respectiv…

    Cateva mentiuni, din cate vad eu pe siteul clientineseriosi.ro

    – Nu e nimeni refuzat, nu e nimeni pedepsit, toti clientii au dreptul sa cumpere online si li se trimite la toti marfa – singura diferenta este ca la unii se trimite ramburs si la altii – daca-s neseriosi li se cere plata cu cardul pentru ca n-au ridicat coletele

    – se poate verifica usor numele sau telefonul persoanelor direct pe homepage, la fiecare comanda noua, dar nu se afiseaza decat daca e OK sau Nu, datele personale si descrierea problemei NU sunt afisate decat in interiorul zonei pentru membri

    – Clientii neseriosi/problema nu sunt refuzati ci doar li se solicita plata cu Cardul, e normal sa nu le trimiti colete cu plata la final deoarece este risc sa fie comenzi false

    – ClientiNeseriosi.ro este de acord ca oricine are dreptul la returnarea produselor, orice om are dreptul sa se razgandeasca, dar trebuie sa plateasca transportul bunurilor pe care le-au comandat, tur si retur, neplata transportului e problema

    – clientiineseriosi e DOAR ca sa vezi daca trimiti sau nu ramburs, adica sa vezi daca sa trimiti cu plata la destinatar sau sa ceri plata cu Cardul in cazul celor care nu au ridicat colete

    Cu alte cuvinte, ai o comanda noua, bagi numele sau nr de telefon pe homepage la clientineseriosi.ro si iti apare daca e ok sau nu sa-i trimiti Ramburs … Atat… daca are probleme nu iti afiseaza decat daca te loghezi, si nu trebuie sa refuzi sau sa-i dai bate ci doar ii zici sa-ti plateasca cu Cardul din cauza ca n-a ridicat alte colete si nu vrei sa-ti dea teapa si tie…

    Plata cu cardul e moderna si ok, daca a dat tepe si n-a ridicat colete, nu-i trimiti ramburs ca e riscant.. asta e tot

  20. In urma sugestiilor si parerilor publice, s-a lansat:

    http://www.RambursOk.ro

    o forma eleganta, care nu foloseste apelative gen “neseriosi” sau “problema” si care are scop practic verificarea inainte de a trimite comenzile Ramburs ( cu plata la destinatie ).

    Cu alte cuvinte, platile cu cardul se proceseaza direct si coletele sunt trimise prin curier rapid.

    Cand clientul doreste Ramburs ( plata la final ) comerciantul, pe langa confirmarea telefonica, verifica usor si simplu pe http://www.RambursOk.ro daca existe AWB de Retur Ramburs pe numele sau nr de telefon respectiv, dureaza 2 secunde fara sa se logheze.

    Nu se afiseaza date personale ci doar daca este OK sau NU ( in cazul in care are colete neridicate )

    Daca nu exista colete neridicate, se trimite Ramburs.

    Daca exista colete neridicate, comerciantul suna persoana respectiva si discuta despre plata cu Cardul, OP sau alta metoda.

    E o prostie sa trimiti Ramburs ( plata la destinatie ) catre oricine oricum, orbeste, fara nici o verificare.

    Informatii complete ( gen descrierea problemei si exact ce colet nu a ridicat, cu foto la chitanta cu AWB Ramburs ) se afiseaza doar comerciantilor care se logheaza

    Nu se pot face abuzuri pentru ca trebuie atasata foto cu chitanta AWB, la fiecare Retur Ramburs

    Clientul nu are nimic de pierdut daca are rambursuri neridicate, pentru ca poate plati cu cardul asa cum e normal in orice tara civilizata

    Ramburs?Ok! vine de la: “Vrei Plata Ramburs?” “Da!” “Stai sa verific si.. OK!”

    Fara apelative “neseriosi”, fara a pune date pe Internet, simplu si practic, baza comuna de UZ intern cu verificare usoara de pe homepage, pentru ca orice comerciant sa poata verifica rapid la orice comanda Ramburs, chiar daca are 100 comenzi pe zi

    Legat de date personale: Legea 677/2001 art 5, Alineat 2 afirma ca consimtamantul persoanelor nu este cerut cand e nevoie sa se fie validate ( prelucrate ) datele pentru a se executa un contract pe care persoana vizata l-a solicitat

    Cu alte cuvinte, datele trebuie validate si verificate pentru ca contractele sa poata fi executate, nu se pot trimite colete cu Plata la destinatie daca exista o multime de colete neridicate, ci se solicita plata cu cardul

    http://www.RambursOk.ro e doar pentru comercianti si DOAR pentru comenzile Ramburs, practic, simplu si elegant, fara apelative “neseriosi” si fara abuzuri ( deoarece este necesara foto cu chitanta AWB Ramburs din care sa reiese neridicarea ), chiar daca comerciantul are 100 comenzi pe zi poate cauta usor doar numele si telefonul persoanei la fiecare comanda

    Cristian Iosub