web analytics
AmintiriBlogCalatorii

Vizita in HD 2014

Mult a fost, puțin a mai rămas. La vorbele acestea mă gândeam astăzi dimineață când îmi pregăteam bagajul să mă întorc în București.

Sebastian Bârgău, Denisa și Călin au organizat o mini vacanță în Hunedoara pentru câțiva fericiți bloggeri. Am avut plăcerea de cunoaște real life bloggeri pe care îi citeam de foarte mult timp sau cu care interacționam frecvent: Cristi Serb, Crintea Valerică și Iuliana, Rareș Cojocaru, domnul și doamna Serb, Gigi Țepuș, Mădălina Iancu, inconfundabilul Spanac, Daniel Mitre și nu în ultimul rând Alin Barna, un om extraordinar ce luptă pentru păstrarea valorilor și tradițiilor hunedorene.

Detaliile fiecărui obiectiv vizitat le voi scrie în articolele de mâine așa că o să fac momentan un scurt rezumat. Ne-am cazat la vila Flamingo și vineri am vizitat Castelul Corvinilor, grădina zoologică din Hunedoara și am participat la inaugurarea unuia dintre cele mai moderne centre de imagistică medicală din România la H-Medical Clinic. Familia Hărău a investit un 1,3 milioane € în clinică, bani care provin din profitul altei firme deținute de aceștia, ProServ. După-amiaza am avut onoarea de a cunoaște fostul primar al Hunedoarei dintre anii 1961 şi 1979, Viorel Răceanu. Anul acesta, dl Răceanu a devenit cetățean de onoare al Hunedoarei, fiind considerat unul dintre cei mai activi primari din istoria municipiului. Seara ne-am răsfățat cu virșli și cartofi făcuți la disc.

Sâmbătă am vizitat Muzeul Aurului din Brad, Gorunul lui Horea din Țebea și mormântul lui Avram Iancu din Cimitirul Eroilor de la Țebea, casa memoriala Crișan, mânăstirea Crișan și sala evenimente Juliana Ballroom. Seara am participat la Festivalul Luminii și am revizitat Castelul Corvinilor unde era noaptea muzeelor deschise, fiind puse în scenă lupte între cavalerii cetății, trageri cu arcul și bineînțeles sesiuni foto cu domnițele din cetate. Nu am rezistat tentației și mi-am luat un tricou superb de la magazinele de la intrarea în cetate.

Astăzi a fost o zi scurtă după o noapte lungă 🙂 Am vizitat Parcul Dendrologic din Simeria unde am căutat o oră un arbore Sequoia. Nu l-am găsit, ar fi pe acolo pe undeva dar fiind un parc extrem de mare și trebuia să ajungem în București, am decis să îl caut în iulie când voi merge cu soția și juniorul în vacanță în Hunedoara. La final, ne-am făcut din nou provizii de la Castel: încă trei tricouri, un magnet drăguț și o oglinjoară ce au gravate castelul.

Hunedoara este fără îndoială un oraș cu un potențial turistic extraordinar.

castelul_corvinilor

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  1. Hunedoara am vizitat-o de vreo 3 ori deja. Abia astept sa citesc articolele despre cetate si muzeul aurului. La muzeu era inchis cand am fost in brad.